Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń! +48 576 142 509 Sklep online Twój koszyk

Dieta na cellulit – czy pomoże?

Strona główna » Blog » Dieta na cellulit – czy pomoże?

Dieta na cellulit powinna uwzględniać nie tylko intensywne nawadnianie organizmu. Badania dowodzą, że równie ważne jest spożywanie określonych grup produktów lub składników, które okazują się być sprzymierzeńcem w walce z niechcianą skórką pomarańczową. Jaka dieta na cellulit jest skuteczna i co powinna zawierać? Oto dziewięć produktów, które warto włączyć do swojego menu.

Dieta antycellulitowa

Dieta na cellulit – jadłospis dla pięknego ciało

Jaka powinna być dieta na cellulit? Jadłospis antycellulitowy, czyli jaki?

Jeśli zastanawiasz się po jakie składniki lub produkty sięgnąć, to poniższa lista na pewno Ci się przyda:

  • zielona herbata. Najważniejszym jej składnikiem jest teobromina, która aktywuje uwalnianie zgromadzonych tłuszczów. Stymuluje przemianę materii, zmniejsza wchłanialność tłuszczów, a także reguluje poziom glukozy. Zawiera następujące witaminy: A, B, C, E, K i PP, mikroelementy: potas i cynk. Należy wypijać minimum trzy filiżanki dziennie,

  • produkty pełnoziarniste. Zawierają błonnik, który przyspiesza pracę jelit. Posiadają antyoksydanty, które wspierają organizm w walce z toksynami, co jeszcze szczególnie ważne jeśli chcemy, by dieta na cellulit była skuteczna. Jakie produkty wybrać? Ciemne pieczywo, płatki owsiane, brązowe ryże czy otręby,

  • brokuły to prawdziwy skarb, który powinna zawierać każda dieta na cellulit. Wszystko za sprawą kwasu liponowego, który przeciwdziała twardnieniu kolagenu w skórze. Dostarczają również witaminy C, która współuczestniczy w odbudowie kolagenu. Brokuły można wprowadzić do swojego żywienia nawet 3- 4 razy w tygodniu, ponieważ zawierają niewiele kalorii. Najlepiej jednak poddawać je krótkiej obróbce termicznej, by straciły jak najmniej właściwości,

  • burak. Warzywo zawiera lipoken, który wspiera krążenie i przeciwdziała zatrzymywaniu się wody w organizmie. Dostarcza potasu oraz witaminy E, a także A i C. Dodatkowo oczyszcza komórki ciała z cholesterolu,

  • jajka poza cholesterolem zawierają witaminy i minerały, które mają wpływ na detoksykację organizmu. Z kolei zawarta w nich lecytyna wpływa na odbudowę ścianek komórek skóry. Warto jednak wybierać jaja gotowane, w dodatku nie częściej niż dwa razy w tygodniu, dieta na cellulit była skuteczne,

  • kiełki fasoli to prawdziwa bomba z witaminami. W ich składzie znajdziemy witaminy: A, B, C, D, E i K, a także kwas foliowy, magnez, cynk lub wapń. Stymulują również krążenie krwi oraz pozytywnie działają na pracę wątroby,

  • banany. Zwykle uważa się je za prawdziwą dawkę kalorii, dlatego wiele osób się ich wystrzega, Jednak racjonalne ich dawkowanie jest jak najbardziej dla nas korzystne. Zawiera minerały (m.in cynk, potas), które poprawiają stan naszej skóry oraz zwiększają w niej przepływ krwi,

  • kurkuma. Choć to tylko przyprawa daje wiele dobrego. Przyspiesza krążenie, zmniejsza opuchlizny, zmniejsza ilość toksyn,

  • szparagi. Mają właściwości przeciwzapalne, stymulują krążenie krwi i limfy, przez co szybciej następuje proces detoksykacji.

Jest to dieta na cellulit na udach, jak i na innych częściach ciała. Dodanie tych składników do jadłospisu przyniesie oczekiwane efekty.

Wspieraj swoją dietą antycellulitową razem z Onshea – to skuteczny krem na cellulit!
Zamów teraz!

Cellulit – dieta niewskazana

Jeśli chodzi o zwalczanie cellulitu, dieta nie powinna składać się z następujących produktów i składników: soli, fast foodów, białego pieczywa, słodyczy, smażonych potraw, produktów wysoko przetworzonych, słodzonych napojów i cukru w ogóle. Jaka dieta na cellulit? Z pewnością ograniczająca te składniki.

Dieta dąbrowskiej a cellulit zniknie?

Dieta dąbrowskiej a cellulit? Jak to się ze sobą wiąże? Okazuje się, że dieta warzywno- owocowa, zwana właśnie dietą dr. Dąbrowskiej, pomaga poprawić stan i jakość skóry. Wszystko za sprawą cennych właściwości, jakie dostarczamy do naszych komórek za sprawą świeżych owoców i warzyw. Minerały, witaminy i mikroelementy powodują, że skóra staje się gładsza, jędrniejsza, a cellulit widocznie się zmniejsza. Jeśli dieta na cellulit, to tylko warzywa i owoce.

Dieta na cellulit powinna być przede wszystkim dobrze zrównoważona, ponieważ tylko w ten sposób dostarczamy swojemu organizmowi tego, czego tak naprawdę potrzebuje. Warto do niej włączyć opisane wyżej produkty i unikać tych, które potęgują pomarańczową skórkę. Najważniejszy jest jednak umiar  i po prostu zdrowa dieta.

Uwaga!

Wpisując na stronie onshea.pl w koszyku hasło rabat10 otrzymasz 10% rabatu na cały koszyk. Kliknij i sprawdź!


Bibliografia

1. Ignaciuk A., Diagnostyka kliniczna – cellulite. 2004
2. Kociemba B., Cellulit – czym jest i jak z nim walczyć?, 2007
3. Ewa Kosowicz, Dieta antycellulitowa, 2015
4. Casademunt J., Naturalne sposoby zwalczania cellulitu, 2007

6 głosów

Komentarze

Foxy - 2020-04-16 07:52:43

Czas zaczac o siebie dbac bo juz jest kwiecien, niby nie mozna nic zrobic, ale dieta na cellulit wprowadzic nie jest przeciez czyms trudnym i tak dalej ^^

pamka - 2020-04-14 10:08:11

serio? mam strasznie ciało napęczniałe od wody plus właśnie zauważyłam niedawno, że mi się pojawił cellulit..

Mink - 2020-04-11 13:54:24

Zielona herbata jako dieta na cellulit to jestem cos dziwnego. To jest picie a nie jedzenie ale okej juz nie bede wnikala ale jednak musze przyznac ze zielona herbata jest dobra na usuwanie nadmiaru wody z organizmu.

Liloo - 2020-04-08 23:21:39

Nie wiedziałam że coś takiego jak kurkuma czy kiełki fasolki są okay. Jakoś do mnie kiełki nie przemawiają ale kurkumę już mogę dodać jako taki typowy dodatek do jadłospisu. Ogólnie dieta na cellulit wydaje się być mega zdrowa no i to od nas zależy czy będzie smacznie i różnorodnie ;p

Kup teraz
Onshea

Zamów
189 zł
Cena standardowa:
299 zł

Najnowsze wpisy

Opinie o Onshea - od naszych klientów

Informacje o wysyłce: Zamów teraz, a paczkę wyślemy w ciągu 24 godzin (w dni robocze) 😊